Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

vineri, 15 iunie 2007

Unde este limita dintre teribilism şi dragoste?

De câteva săptămâni, jurnalele tv sunt pline de povestea de dragoste dintre profesoara de română Corina Vasile şi puştiul Bogdan. Toată lumea o acuză pe profă, dar nimeni nu se întreabă de ce părinţii lui Bogdan au acceptat ca fiiul lor să fie combinat cu o femeie căsătorită. Eu, ca mamă, mi-aş bruftului bine de tot copilul dacă m-ar anunţa că este implicat intr-o astfel de relaţie, ba mai mult i-aş interzice să vină acasă cu iubita.

Se tot vorbeşte de relaţiile de dragoste dintre profesori şi elevi, dar nimeni nu propune modificarea legislaţiei pentru ca în cazul în care o astfel de legătură este confirmată, cadrul didactic să fie sancţionat cu excluderea din învăţământ.

Poate că am putea începe să adunăm semnături ca o astfel de lege să fie iniţiată şi eventual adoptată în această legislatura. Şi astfel ne vom apăra cât de cât copiii. Pentru că, în orice moment, vreun puşti teribilist va avea curajul să scrie în teza de la română sau istorie o declaraţie de dragoste pentru prifesorul respectiv. Iar proful, în loc să-l urecheze pe vinovat se va simţi excelent că a reuşit să trezească astfel de sentimente în inima unui adolescent.

Niciun comentariu:

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece