Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

luni, 18 iunie 2007

Ciudatenie, idiotenie sau prostie????!!!!

Boul moare de drum lung iar prostul de grija altuia. Cam asa s-ar putea traduce virulenta si obsesia pe care o anumita persoana a facut-o pentru mine in ultima perioada. Imi citeste blogul de zeci de ori pe zi, nu care cumva, doamne fereste, sa postez vreo bomba de presa si el sa o piarda. Ba mai mult imi comenteaza posturile fara a da cea mai mica dovada de bun simt. Ma distreaza rautatea si scarbosenia lui si nu face altceva decat sa-mi dea dovada zilnic ca ese un individ foooarte mic, atat de mic incat ar putea fi strivit si sub ghetuta unui copil. Dar ce sa-i faci, asta este activitatea pricipala a celor care mor de plictiseala: datul cu parerea.

Pentru individul acesta libidinos am un sfat: vezi-ti de familia ta, asta in cazul in care ai asa ceva.

2 comentarii:

Catalin Stavri spunea...

ma cris, de ce pana mea tre' sa amesteci familia in razboaiele ASTEA???

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

Sorry dar nu eu am amestecat familia. Mai intai individul respectiv s-a luat de sotul meu, apoi de copilul meu. Ceea ce mi se pare aiurea. Mai ales ca din cate stiu nu a avut niciodata vreo legatura cu personajul respectiv. Si sincera sa fiu am incercat sa imi dau seama de unde atata ura impotriva mea, dar am renuntat sa ma mai gandesc la asta, pentru ca din punctul meu de vedere nu am gresit cu nimic.

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece