Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

sâmbătă, 2 iunie 2007

România infractorilor...

În timp ce justiţia română mimează căutarea lui Omar Hayssam pentru implicare în răpirea celor 3 jurnalişti români în Irak, acesta a intrat, joi seară, în direct la "Sinteza Zilei" de la Antena 3, făcând prima declaraţie, dupa fuga sa din România.

Jură că nu a luat parte la capturarea ziariştilor, că deţine documente despre cei implicaţi şi că adevaraţii vinovaţi sunt încă în România, o parte, iar o alta în Irak. Aceştia din urmă şi-au recunoscut vinovăţia în faţa autorităţilor americane, însă românii nu acceptă nicio dovada din această direcţie, acuză sirianul.

Ce interesant!!! Hayssam se conversează bine merci la telefon cu cei de la Antena 3, iar Poliţia din România se face că îl caută. Nici vorbă de interceptarea convorbirii sau de colaborarea cu forţele de ordine din Beirut pentru capturarea sa. Stau să mă întreb pe cine acuză actele de care vorbeşte Hayssam de nimeni nu se agită sa-l aducă în ţară. Oare cât va mai dura până când Justiţia din ţara noastră va deveni cu adevărat Justiţie. Oare va demonstra puştiul de e ministru ca poate face ordine în acest caz? Eu mi-aş dori să demonstreze că poate face ceva în acest domeniu...

Niciun comentariu:

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece