Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

vineri, 15 iunie 2007

RBD a plecat din Romania

Trupa RBD a părăsit, ieri, România, lăsând în urma ei câteva mii de adolescenţi înlăcrimaţi.
Exact ca şi la sosire, cei şase membri RBD au fost aşteptaţi ore întregi de fanii lor. S-a scandat numele lor şi s-au fredonat piesele. La fel de mulţi puşti au fost şi pe treptele hotelului Marriott, de unde mexicanii au plecat spre aeroport.

Dincolo de toată această isterie, încerc de câteva zile să înţeleg de ce cei şase puşti au devenit peste noapte idolii unei întregi generaţii. Mă uit cu uimire la Corina, fetiţa mea de 8 ani, care şi-a transformat peste noapte camera într-un "altar" RBD. Pereţii sunt tapetaţi până la refuz cu postere cu cei şase mexicani, PC-ul e plin de poze şi de melodii cu ei, iar Cori îmi răspunde mai nou la orice întrebare în...spaniolă. Colecţia este întregită de toate revistele care publică cea mai mică poză a mexicanilor.


Şi totuşi, atâta timp cât mexicanii nu se droghează, nu au melodii despre binefacerile alcoolului şi nici nu dau dovadă de excentricităţi cred că adolescenţii merită să îi admire.


Dar, totuşi, mă lămuriţi şi pe mine... Ce au atât de special cei de la RBD?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sincera sa fiu nici eu nustiu dar imi plac la nebunie melodiile telenovelele jucate de ei.Eu cred k tinem ata de mult la ei deoarece canta din toto sufletul .Mie imi plac foarte mult si o sa fiu alaturi de ei ''PARA SIEMPRE''

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece