Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

vineri, 22 iunie 2007

Blogu' lui Adrian Nastase

Când am auzit că Adrian Năstase, "coruptul de serviciu" al PSD-ului, şi-a făcut blog, mărturisesc că l-am căutat, curioasă să văd ce poate să scrie un fost prim-ministru pe un asemenea site. Şi am descoperit un tip inteligent care încearcă să-şi refacă imaginea cu ajutorul oricăror mijloace. Şi odată devenit un obişnuit al blogurilor cred că Năstase va deveni un contracandidat puternic pentru Mircea Geoană şi nu m-ar mira dacă am asista chiar la întoarcerea lui pe prima şcenă a partidului. Că doar asta este politica: arta compromisului şi a disimulării.

Niciun comentariu:

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece