Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

marți, 5 iunie 2007

Răspuns

Wow, ce repede mi-ati descoperit blogul... si eu care credeam ca nu il citeste nimeni...
Draga Fido, imi pare rau sa te dezamagesc dar nu plec in alta tara ca intretinuta, ci ca jurnalista. Iar dovada sta acreditarea ca ziarist la Parlamentul European, acreditare pe care tu nu o sa o obti nici in visele tale cele mai frumoase. Nu am fost si nici nu voi fi vreodata o intretinuta, iar daca i-am produs emisiunea lui Vasilescu a fost pentru ca am avut cu cine lucra. Chiar daca celor din Prahova nu le convine, Vasilescu este si va ramane un profesionist.
Cat despre bubele din cap...cine nu e patat, sa arunce cu piatra. Poate am pupat in cur, desi....daca tu imi arati un articol din colectia Telegrafului cu pupat in cur semnat de mine- imi scot palaria in fata ta.
Iar pe blogul meu postez ce vreau...Este al meu personal!!!!

PS: Cometariul acesta trebuia postat pe blogul colegului meu Fido, dar cum nu mi-a fost acceptat l-am postat aici pentru ca sunt sigura ca-l va citi.

PS1: Mercik multa Stavri pentru incredere!!!

PS2: Si apropo, locul lasat de mine e liber Fido...De ce nu te duci acolo, mai ales ca esti foarte apropiat de actuala conducere???

Sa auzim numai de bine!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Cristina,

Am descoperit si eu acest blog, din greseala, si-mi cer scuze...
Dar tare m-am minunat si m-am ingrijorat cand am descoperit ca o persoana care scrie agramat, care face greseli de neiertat la fiecare 3 randuri, va ajunge corespondent la Parlamentul European! Si de-abia acum inteleg eu de ce totul merge prost aici, in tara. Fiindca acolo, in afara ei, ajung doar prostii!
Citeste, fetito, cum scrie Dana Spinant, cum relateaza Ruxandra Gheorghe si apoi sa te impaunezi cu acreditarea ta!
Ce fac eu acum va fi fara efect, sunt mai mult ca sigur, fiindca am convingerea ca acolo ajungi pe relatii sus-puse, asa ca incultura ce mai conteaza! Importanta vor avea doar lunile petrecute acolo pe banii altcuiva, fiindca randurile tale vor ajunge la closetele care nu au in dotare hartie igienica!

George.s_22@yahoo.com

PS. Sunt convins ca imi vei sterge acest raspuns, dar faptul ca-l vei citi imi da o mare satisfactie!

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

Eeeee, nu l-ai descoperit din greseala, ci dupa ce ai cautat pe google ceva timp. Cat despre a-mi atrage atentia ca gresesc la fiecare 3 randuri cred ca ar fi mai nimerit sa o faca unul care se pricepe la asa ceva, nu un oarecine aterizat pe blogul meu de prin colturi uitate ale tarii.

Iar, relatiile suspuse sunt pentru altii, nu pentru oamenii care stiu ce inseamna sa muncesti pentru fiecare leut, si mai ales ce inseamna sa te gandesti de doua ori inainte de a-l cheltui...

Anonim spunea...

Strugurii sunt acrii pentru vulpile care nu ajung la ei.

Daca ai chef de munca si esti in stare sa faci ceva in afara de a utiliza menta romaneasca, chiar ti-ai putea gasi un loc de munca in tarile Schengen.

Anonim spunea: "Am descoperit si eu acest blog, din greseala, si-mi cer scuze...".

Hydra iti spune: daca ai fi cautat pe google expresia "eures jobs", ai fi gasit urmatorul link: "http://europa.eu.int/eures/main.jsp?acro=job&lang=ro&catId=52&parentId=0".

Intra si tu anonimule pe acest link si vezi cate joburi te asteapta pe teritoriul Schengen.

Am o intrebare la vulpile care saliveaza la strugurii Bruxell-ului: sunteti in stare dragele mele vulpi sa va trimiteti un CV pe site-ul de mai sus?

Daca raspunsul este afirmativ, ce scrieti in el?

"Una vulpe cu coada pe sus, in ultima vreme mi-am petrecut timpul aiurea pe internet, cautand in google ... sau pe blogul lui Stavri sau pe blogul lui ... 'naiba ma stie" si vreau sa castig pe 3.000 EUR / luna si mai vreau si masina si tot ce-mi mai puteti oferi.

Anonim spunea...

Cristina,

Sunt incantat ca mi-ai raspuns! Sincer, m-ai surprins!
Dar continui sa faci greseli grave de gramatica, de exemplu in "Iar, relatiile suspuse sunt pentru altii..." ce cauta virgula? La asta ma refeream cand imi exprimam indignarea ca in locuri de importanta ajung oameni care nu merita. Sau poate celor de acolo le trebuie bucatarese, cine stie...

Cu aceeasi stima,
George.s_22@yahoo.com

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

Tocmai mi-ai demonstrat ca nu ai descoperit acest blog din greseala cum ai mintit in primul comentariu. Ba chiar am observat ca l-ai studiat foooooarte bine, nu care cumva sa-ti scape vreun post. Si intre noi fie vorba orice are nevoie de o bucatareasa excelenta, pentru ca ar trebui sa sti ca barbatii se satura sa manance fasole zilnic.
Dar probabil ca esti frustrat din cauza ca partenera ta de viata nu va reusi niciodata sa iti ofere o masa cum trebuie....

Anonim spunea...

Multumesc pentru un blog interesant

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece