Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

sâmbătă, 9 iunie 2007

Casa de piatra, Alex!


Astăzi am fost la cununia unui fost coleg de serviciu. Dar, părerea mea este că relaţiile de serviciu pot deveni foarte uşor prietenii. Nu pot să mint, spunând că nu am fost impresionată de faptul că niciunul dintre colegii lui de serviciu nu şi-au rupt 5 minute din preţiosul timp pentru a trece pe la Casa Căsătoriilor. Nu ai nevoie de milioane de lei pentru a dovedi că eşti om şi pentru a face unui coleg o mică bucurie. Mai ales că e vară şi o garoafă costă doar un leu...

Oricum, Casă de Piatră, Alex, mult noroc şi toate visele tale şi ale Ralucăi să devină realitate!

Niciun comentariu:

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece