Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

vineri, 13 iulie 2007

Zvon de presa

Cică la marele ziar care oferă salarii de 800 de euro (ha,ha,ha) angajaţii au fost puşi să semneze noi contracte de muncă. Şi să vezi surpriză... Contractele au durata de...o lună de zile. Da aţi înţeles bine: 30 de zile de valabilitate. Oare cei de la ITM sunt de acord cu astfel de practici???

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca te mai intereseaza ceea ce se intampla la Telegraful inseamna ca te cam oftici ca ai plecat de acolo sau ca ai fost data afara (prin oras circulau ambele variante atunci cand n-ai mai fost vazuta pe la usi cu zambetul ala lingusitor si detestat de toti). Oricum nu cred ca este o pierdere mare, pt ca am remarcat ca ziarul merge binisor si fara tine(eu sunt un cititor fidel al Telegrafului si chiar mi se pare ca ramane cel mai bun cotidian local, pacat ca nu mai are 16 pag) si sa stii ca nici pe la conferintele de presa nu ti s-a dus lipsa. Am citit si cateva dintre criticile care-ti sunt aduse comentariilor tale, iar cele mai multe se refera la greselile tale gramaticale. Si pe buna dreptate iti sunt aduse astfel de reprosuri, deoarece nu este text (conceput sau copiat 90%) in care sa n-ai greseala. Grav pentru o persoana ca tine, un fost ziarist care aveai in loc de profesionalism mult prea multe ifose si o limba mult prea lunga

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece