Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

miercuri, 25 iulie 2007

Când vor deveni miliţienii români poliţişti?

Aseară mi s-a întâmplat ceva ciudat care mi-a adus aminte de epoca Ceauşescu.
Ora 22.45... Mă uitam împreună cu soţul meu la o porcărie de film pe Pro Cinema şi încercam să ne revenim după canicula de peste zi. Când ţîîîîîîîrrrrrr soneria de la uşă. Cânt îţi sună cineva la ora aia târzie din noapte te gândeşti la ce e mai rău.
La uşă un miliţian care s-a recomandat a fi agentu" X de la Secţia 3. Avea o invitaţie pentru soacra mea "pentru o discuţie" la secţie în acestă dimineaţă la ora 8.30. Stau şi mă întreb ce a făcut miliţianul ăla toată ziua de nu a putut aduce citaţia la o oră decentă? Oare nu s-a gândit că o persoană în vârstă se poate speria la ora aia?
Oricum dimineaţă soacra mea s-a prezentat ca un contribuabil responsabil la Secţia 3, destul de speriată pentru că femeia nu a avut niciodată treabă cu Poliţia.
Când colo o chemaseră ca să le povestească ce ştie despre cearta dintre o vecină cu băiatul ei. Păi ce, soacra mea e agent SRI?
Mi se pare aiurea ca angajaţii Poliţiei Române în loc să se ocupe de treburi mai serioase, stau să descâlcescă iţele certurilor din familii.
Păi de ce să mai plătesc eu impozite aiurea, când dobitocii de miliţieni mă deranjează la miezu nopţii pntru cearta dintre tanti Leana şi Costel al ei?
Băieţi, mai bine puneţi mâna şi rezovaţi furturile din buzunare, din maşini, traficul de droguri sau alte infracţiuni ce mai sunt prin oraş...
Nu de alta dar constat că Stavri cam are dreptate...

Niciun comentariu:

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece