Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

duminică, 8 iulie 2007

Plagiat pe fata

Cu riscul de a starni iar critici din partea unor colegi de breasla tin sa va anunt ca la Telegraful de Prahova se practica plagiatul. In ziarul de sambata, fostii mei colegi publica, pe prima pagina, un material numit "Departe de civilizatie". Articolul este un reportaj despre satul Buda, comuna Ariscestii Rahtivani. Un material asemanator a fost realizat de mine si publicat de acelasi Telegraful de Prahova in toamna anului trecut. Iar reportajul meu se chema "La 3 km de Ploiesti-Departe de civilizatie".
Pe aceasta cale ii anunt pe cei care se ocupa de partea editoriala ca mai au in arhiva si reportajele despre satele Malu' Rosu, Zambroia etc.
Si sunt si poze facute la materialele alea ca sa nu mai bateti aiurea terenul.

3 comentarii:

Anonim spunea...

cine te face kristiniko? Sa iti dea banu' ptr re-editare, macar!!!
androidu01

androidu01 spunea...

Pomana ingrasha...porcu' !

Krisitinika, tu sa hi sanatoasa maika, la ce atata suparare ca te plagiaza ex-colegii tai? La cat te-au sapat (oare?)...ce mai conteaza un "copy&paste"?...Dau, si ei, macar o buna ziua! cand te vad pe undeva? Nu ca s-ar imbulzi sa te salute dar mai sunt cativa baieti/fete care au ceva corason si fason p-acolo...
P.S. Daca tot freci pisica (lingura-n tigaie...) DE CE NU FACI MUNCA PATRIOTICA PTR EX-LOCUL DE MUNCA?

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

Salut Andrei,

Nu am facut niciodata munca patriotica si nici nu am de gand sa fac nici de acum inainte. Nu de alta dar in societatea asta totul e pe bani.

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece