Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

vineri, 20 iulie 2007

AVERTIZARE

Vă anunţ oficial că m-am săturat de înjurăturile voastre... Pur şi simplu nu mai sunt dispusă să văd cum nişte personaje care se consideră buricul pământului mă bălăcăresc în fel şi chip doar pentru simplul fapt că exist. Nu am de gând să dispar,voi practica în continuare jurnalismul pentru că asta este meseria mea şi nu îşi poate da nimeni cu părerea despre ceea ce vreau să fac.
Sunt eu, cu calităţi şi defecte, iar dacă cineva este plin doar de părţi bune ar face bine să se dea cu binisorul pe lângă Papa sau pe lângă Patriarh poate îl pune în calendarul cu sfinţi.
Nu cer decât să nu mă mai băgaţi în seamă...Nu v-am deranjat nici afacerile, nu am neamuri suspuse, sunt un om simplu care îşi câştigă pâinea prin muncă.
Atâta timp cât nu v-am cerut niciodată părerea faceţi bine şi lăsaţi-mă în pace.
Iar dacă nu vă convine blogul meu, căutaţi altceva de citit. Internetul e un domeniu foarte vast şi nu este nevoie să ne întâlnim pe el.
Dar...îi avertizez pe cei care vor continua să mă înjure că îi voi da în judecată pentru calomnie! Eu am o groază de timp liber şi am descoperit că este frumos prin tribunale.
Tuturor cititorilor le doresc o zi excelentă, plină de realizări!

PS. iar celor care citesc şi lasă comentarii pertinente şi la obiect le mulţumesc

Niciun comentariu:

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece