Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

miercuri, 4 iulie 2007

Romeo si Julieta de Damboviţa

În ultimele zile, ziarele şi buletinele de ştiri sunt pline de noutăţi despre relaţia dintre Elena Băsescu şi Alex Hrebenciuc. Ziariştii îşi spun părerea despre iubirea dintre cei doi şi fac pronosticuri dacă juniorii vor ajunge la căsătorie. Ştiută fiind adversitatea dintre părinţii tinerilor povestea lor începe să semene cu Romeo şi Julieta. Subiectul a fost abordat şi de preşedintele Traian Băsescu, ieri seară, într-un interviu acordat postului Realitatea Tv. "Mi-ar fi chiar imposibil să devin rudă fie şi prin alianţă cu acest Hrebenciuc (Viorel) pentru care am un dispreţ profund", a declarat Băsescu, vizibil deranjat de întrebarea lui Robert Turcescu.



Aşa stând lucrurile mă întreb cât va mai dura dragostea dintre cei doi porumbei şi când va pune şeful statului piciorul în prag trimiţând-o pe Elena eventual la niscaiva studii în străinătate?



Voi cât timp credeţi că va mai dura această poveste?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Este clar ca nu vor ramane impreuna. La cat de ofuscat a fost Base aseara la Realitatea mai mult ca sigur ca o va obliga pe Elena sa puna capat acestei povesti.

Anonim spunea...

Eu cred ca povestea asta se va finaliza cu o nunta. chiar daca lui Base ii convine sau nu. Se vede din toate pozele ca cei doi se iubesc.

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece