Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

joi, 25 octombrie 2007

Surprize-surprize-marca Băsescu

Preşedintele cel îndrăgostit de whisky şi blonde m-a surprins, încă o dată astăzi. După prânz am văzut, amuzată, cum Marean Almanahe Vanghelie l-a invitat pe Traian Băsescu la lansarea eurocandidaţilor PSD pentru alegerile europarlamentare. Ca să fie convins că prezidentul nu va motiva că nu a ştiut de invitaţie, Marean a înregistrat "docomentul" oficial la Palatul Cotroceni. În prima fază, m-am întrebat ce motiv va inventa Traian Băsescu pentru a nu se duce la Romexpo. Apoi a venit comunicatul Administraţiei Prezidenţiale care spunea că Băse este foarte ocupat şi nu poate onora invitaţia PSD. Când colo...surprize, suprize...Ca un veritabil politician Marinarul de la Cotroceni a apărut în mijlocul pesediştilor, care nu au avut altceva de făcut decât să-l aplaude. Ba chiar l-a atacat, dur, pe Ion Iliescu în mijlocul propriilor suporteri.

"Aici, la Romexpo, în 1990 se mulţumea minerilor, iar acum vorbim de votul uninominal. Acestea sunt realităţile noastre", a fost remarca lui Traian Băsescu, care a stârnit reacţii vii în sală.

Oricum după gestul de astăzi, Băsescu m-a convins că va câştiga următorul mandat de preşedinte chiar din primul tur.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cristinico, te apreciez. Şti asta ?

Dar văzuşi câţi rataţi au venit sa-l pupe-n kur pe băse la Castellon ?

Ce te faci cu ei ? Proşti, da' mulţi. Vezi că io am luat-o invers, de la ultimul post la primu'.

Cred că am greşit şi io şi tu socoteala. Alina plugaru a intrat in PLD pentru băşinescu, nu pentru sotloceru.

Dehhh ... nu te prinseşi cum e cu kariciul de preşedinte... iar io văzui târziu postul ăsta.

Te-am pupat (nu în popou ... :)) )

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece