Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

marți, 16 octombrie 2007

Cum dispare o emisiune peste noapte

V-am rămas datoare cu explicaţii privind problemele de serviciu pe care le-am avut. De fapt nu eu le-am avut, ci constat cu stupoare că alţii fac infarct când aud numele meu.

În primul rând vreau să vă spun că îmi este foarte greu să scriu postul acesta dar am o datorie morală pentru toţi cei care mi-aţi lăsat comentarii sau care aţi popularizat incidentul pe blogurile voastre.

Aşadar...

În urmă cu trei săptămâni am fost sunată de managerul unei firme particulare de producţie tv care mi-a propus să colaborăm. Omul avea un spaţiu închiriat, un proiect de emisiune şi căuta un producător care să cunoască bine ceea ce se întâmplă în Ploieşti şi în Prahova. Domeniul imobiliar era o necunoscută pentru mine, dar cum îmi plac provocările am acceptat. În plus, nu pot să neg că nu îmi place televiziunea. Aş fi ipocrită! Trei ani am lucrat la Alpha Tv non stop, iar foştii mei colegi ştiu foarte bine că veneam la 9 dimineaţă şi plecam la 10.30 noaptea. În plus apăreau evenimente şi sâmbăta şi duminica... Mai bombăneam, dar niciodată nu am renunţat. Pentru simplul motiv că îmi plăcea la nebunie ceea ce făceam.

Dar să lăsăm melancoliile...Am acceptat să fac emisiunea "Afaceri imobiliare" pentru că era un domeniu nou şi pentru că era televiziune!

M-am apucat de lucru, am filmat, am făcut texte, am stat la montaj şi am parcurs toate etapele necesare realizării unei producţii tv.

Sâmbătă m-am trezit special ca să văd emisiunea şi mi se părea că totul e ok. Deja aveam planuri, subiecte şi întâlniri stabilite pentru încă trei ediţii ale emisiunii.

Numai că a apărut bomba. Directorul postului Alpha Tv l-a sunat pe managerul firmei pentru a-l anunţa că este o problemă. Persoana mea este incompatibilă cu postul tv(tot încerc să aflu de ce nu am fost incompatibilă timp de 3 ani) şi, mai mult, salariaţii au ameninţat că dacă emisiunea mai intră pe post ei fac grevă. Asta a fost cea mai buna glumă pe care am auzit-o de la începutul anului. Am vorbit cu foarte mulţi dintre foştii mei colegi şi niciunul nu ştia nimic nici de grevă şi nici de incompatibilitatea mea. Au venit apoi mailurile prin care eram informaţi că a fost reziliat contractul.

Cam asta este povestea. Oricum îi mulţumesc persoanei care a avut spaţiul tv închiriat pentru emisiunea "Afaceri imobiliare" la Alpha Tv pentru că a avut încredere în mine. Şi aştept în continuare să aflu cum de sunt incompatibilă cu postul la care am lucrat destul de mult timp.

Dar asta e presa din Ploieşti. Dacă nu faci parte dintr-o gaşcă şi nu zâmbeşti frumos eşti catalogat drept "paria" şi toată lumea face tot posibilul să fi eliminat.

Îmi pare rău băieţi! Eu nu mă las eliminată atât de uşor. Nu o să fac nici conferinţe de presă pentru a anunţa că mi se încalcă drepturile profesionale, nu o să mă plâng nici sindicatelor din presă, nu o să sesizez nici Agenţia pentru Monitorizarea Presei. Dar...nici nu am de gând să plec. Am să lucrez în continuare, am să îmi fac treaba aşa cum am fost obişnuită, adică bine.

Şi oricum acesta este ultimul post în care pomenesc numele Alpha TV. PROMIT!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Esti sigura ca tu ai fost "cauza"? Poate ca Luca a aflat ulterior de semnarea contractului pentru spatiu si "nu i-a placut" managerul respectiv!

Anonim spunea...

Intreaba-l pe Paul Calin Botez cum "i-a disparut" emisiunea de la Prahova. Ma mir ca, ulterior, Patraru a reusit sa aduca la una dintre emisiunile sale omul de afaceri din cauza caruia a fost oprita emisiunea lui Botez.

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece