Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

vineri, 5 octombrie 2007

Din nou despre Iorgovan

Senatoarea PNL, Norica Nicolai, colega cu Iorgovan in Comisia juridica, povestea abtinandu-se sa nu izbucneasca in plans, ca a fost studenta senatorului si-l cunostea din 1977. „Indiferent ce s-a spus despre Toni Iorgovan, pot sa spun ca a fost un om si un mare caracter. Incapatanat, si-a dus intotdeauna proiectele pana la capat. Toata viata, dupa 1989, i-a fost marcata de mandria de a fi lucrat la prima Constitutie a Romaniei. Uneori radeam si spuneam: Toni, esti parintele Constitutiei, dar gaseste-i si o mama!”, le povestea jurnalistilor Norica Nicolai.Liderul UDMR, Marko Bela, a amintit ca Iorgovan a fost primul candidat independent din Romania care a intrat in 1990 in parlament. Senatorul PSD Sorin Oprescu a declarat ca este o nedreptate a sortii, „dar, din pacate, boala asta este atat de parsiva incat rareori iarta”. „Ne cunosteam de 48 de ani. Am copilarit impreuna”, a spus Oprescu.



Reactiile parlamentarilor mi s-au parut de bun simt.

Eu una sunt obsedata de una din ultimele conversatie pe care am avut-o cu senatorul de Prahova Antonie

Iorgovan. Dupa ce mi-a raspuns la intrebarile legate de partid, de politica si de parlament, am stat mai mult de vorba despre diverse chestii personale. La final, cand am discutat despre boala dumnealui(boala despre care vorbea cu o detasare extraordinara) mi-a spus: "Cristina, am invatat din experienta asta ca poti avea toti banii de pe pamantul asta, dar sanatatea nu ti-o cumperi cu nimic. Am bani, ii cheltui pe tratamente scumpe si sunt cobaiul medicilor, dar nimeni nu imi garanteaza ca ma voi face bine vreodata". Discutia a avut loc pe la inceputul lunii martie, pe culoarele Alpha Tv Ploiesti dupa o emisiune "Pe bune". Atunci am crezut ca exagereaza. Astazi imi dau seama ca avea dreptate. O cruda dreptate!



Dumnezeu sa Il ierte!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mai Cristina, nu crezi ca exista o soarta in lumea asta?

Se zice ca blestemele parintilor pica pe copii. Asa este oare?

Uite ca viata ne demonstreaza ca nu este asa.

Nu pleci de aici, pana nu platesti. Naspa este ca nota de plata nu ti-o aduce patronu', ti-o aduce Dumnezeu. Si platesti fata, nu joaca.

Pana mai una, alta ... fie-i tarana ... cum o vrea Domnul ... ca nu pot spune usoara.

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece