Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

duminică, 12 august 2007

Stavri şi-a luat televiziune???!!!!!

Într-un comentariu la postul precedent, Cătălin Stavri se laudă că se va duce zilnic să filmeze o firmă despre care afirmă că lucrează fără autorizaţie de construcţie. Până aici nimic interesant, dar ca să îţi permiţi să mergi zilnic cu o cameră de filmat de la televiziunea la care lucrezi să filmezi un anumit obiectiv înseamnă ori că eşti asociat la acel post tv ori că cineva de acolo are ceva cu respectiva societate comercială.
Colega ne spui şi nouă care este adevărul? Să înţeleg că eşti următorul Dan Diaconescu al României?

Şi ca să nu spui că sunt rea mărturisesc că mi-am construit la casa mea de la Strejnic un wc în curte fără a avea autorizaţie de construcţie. Pui o pilă să primesc amendă sau mergi personal să filmezi construcţia ilegală până primesc autorizaţie?
Dacă nu sunt prea scorpie am voie să aleg operatorul care te însoţeşte?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Deci ori sunt asociat ori am ordine clare...ce să zic, fă o anchetă. Cât despre WC-ul tău din curte, scuză-mă dar nu mă bag. Mi-e scârbă, dar dacă vrei tu operatorul poţi să-l alegi, nu mă deranjează, atât timp cât filmează ce-i spun. Iar adevărul este că sunt vreo 18 milioane de parai în joc, iar şpaga primită de anumiţi politicieni nu ştiu cât este. Poate ne spui tu, că eşti specializată pe politică. Oricum, subiectul de depăşeşte. Afirmaţia ta cu Dan Diaconescu mi-a plăcut. O să fiu Diaconescu al României aşa cum eşti tu Draga Olteanu Matei sau Tamara Buciuceanu a Strejnicului.

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

Din cate stiu licitatia pentru ecologizarea batalelor Lukoil s-a desfasurat la Moscova, deci daca s-a dat spaga acolo s-a dat. Iar daca este vorba de Moscova eu una nu prea m-as baga la mafia ruseasca.Oricum ma distreaza cum va agitati pentru niste gropi de gunoi, pe care suntem obligati sa le curatam pana in 2009. Scrie in Acordul de Mediu semnat de catre Romania la integrarea in UE. Mai bine te-ai interesa ce se intampla daca batalele nu sunt curatate. Este mai interesanta pista asta...

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece