Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

luni, 20 august 2007

Amenzi pentru nereciclarea gunoiului

Romania ar putea fi amendata cu 100.000 de euro pe zi de Uniunea Europeana, daca pana in 2013 nu se va reusi reciclarea a macar jumatate din deseuri.
In acest moment, din totalul deseurilor menajere colectate la noi in tara, doar 2% pot fi reciclate, si asta deoarece materialele se distrug in momentul in care sunt amestecate, romanii neobisnuindu-se inca sa foloseasca tomberoanele special destinate deseurilor de plastic, sticla sau hartie

4 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Cristina! Citeam blogul lui Stavri, si am gasit adresa blogului tau, asa ca m-am conectat sa vad ce mai zici. Spuneai ca ajungi in Belgia, ca iesim la o cafea :) Ce faci, pe unde esti? Astept sa ma contactezi, am aceeasi adresa de email. Te pup, ai grija de tine. Andreea Teoharescu

Anonim spunea...

Extraordinar, nu mai pot de râs...postezi comentarii sub semnatura "anonim" şi acum la sfârşitul postului...Andreea Teoharescu. Şi las-o pe Cristina la noi aici...

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

Hei, va bateti pe mine? Andreea o sa ajung in Belgia cel mai probabil in octombrie si bineinteles ca o sa iesim la o cafea. Te pup si eu si vorbim pe mess.
Iar Stavri...eu nu ma iau de comentatorii tai iar la voi aici nu mai imi place de mult.

Anonim spunea...

Cristina...
Nu MAI ÎŢI place ?
Sau nu ÎŢI MAI (nu-ţi, tanti nuţi) place ?
Cel mai rău mă enervaţi voi. Sunteţi jurnalişti (cel puţin aşa susţineţi) de presă scrisă şi vorbiţi şi scrieţi aiurea.
Naşpa.
Pentru tine....

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece