Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

vineri, 10 august 2007

Coincidenţă sau interese ascunse?

De câteva zile o parte a presei prahovene-mai bine spus compania Alpha+Telegraful+Monitorul-au sărit asupra ecologizării de către Rafinăria Lukoil a unui batal cu reziduri petroliere. Mie una-da' eu sunt mică şi fraieră- mi se pare o chestie excelentă atunci când cineva încearcă să cureţe un fost batal.
Dar când tot marele trust de presă atacă din toate părţile este clar că au fost încălcate niscaiva interese locale. Aşa că novice în domeniu am căutat pe google "Synecs"-compania care i-a deranjat atât de tare pe vajnicii jurnalişti de la Telegraful şi Monitorul. Şi să vezi surpriză...Firma respectivă este afiliată la "NICOLE ( Reteaua Europeana pentru Terenuri Contaminate Industrial)-înfiinţată în 1995 la iniţiativa Consiliului European pentru Industrie Chimică (CEFIC)". Wow-asta mi se pare un început de carte de vizită excelent!
Mai este afiliată la Institutul Energetic, la Clubul Petroliştilor, la Institutul pentru Evaluarea şi Managementul Mediului şi dacă citiţi siteul cu atenţie mai descoperi o mulţime de chestii interesante.
De exemplu...Synecs "a incheiat cu International Energy Consultation Enterprises din Iordania, societate condusa de d-ul Azmi Alsaid Khreisat – fostul Ministru al Energiei si Resurselor Minerale din Iordania- un Acord de Cooperare pentru tarile din Europa de Est si Orientul Mijlociu". Tot Synecs "aplică real prinicpiile Organizaţiei Naţiunilor Unite". " Synecs Consulting opereaza in primul rand in regiunea balcanica, avand sediul central in Bucuresti, Romania. Printre clientii nostri se afla diverse companii private, institutii si organizatii guvernamentale dar si Comunitatea Financiara Internationala".

Scuzaţi-mă că sunt mai fraieră dar părerea mea este că o firmă cu o astfel de carte de vizită nu vine tocmai la Ploieşti pentru a face mici găinării. Şi dacă aţi compara ceea ce aţi scris în articolele voatre aţi vedea că vă contraziceţi- ba platforma a fost construită de Lukoil, ba de Synecs, ba terenul e al Primăriei Ploieşti, ba a celor de la Lukoil.

Oricum promit să trag câteva sfori(încă mai am surse băieţi) şi să vă spun cine ar dori ca Synecs-ul să părăsească Ploieştiul...

Staţi pe recepţie! Revin!

PS. Şi apropo Stavri...Articolul din ziarul de mâine a apărut în Monitorul din 9.08.2007 semnat de Raluca Eparu. IDENTIC!!! Sigur...este doar o coincidenţă!

5 comentarii:

Anonim spunea...

mai plagiez şi io din când în când, crezi c-am timp liber ca tine să navighez pe net pt. copy/paste??? trebuia să mă dai tu în primire repede...pârâcioasă mică ce eşti. sau eşti doar o mică răsfăţată???

Anonim spunea...

Synecs i-a dat spaga barosana lui Calota, sa o lase sa construiasca ilegal, pe terenul primariei. Daca esti mare ziarista, afla cat a fost spaga. Sau nu ai voie sa te iei de Calota, pentru care lucrezi acum?

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

Aha...Deci Synecsul a dat spaga. Pai inseamna ca si cealalta companie (Sunoil-parca) a dat spaga. Dar nu inteleg de ce nu spune nimeni nimic de ei. Poate ma lamuresti tu anonimule

Anonim spunea...

te lămuresc eu. tptul pleacă de la tine. am comparat articolele şi "coincidenţa" la care baţi apropouri există...dar doar în capul tău. în altă ordine de idei, cât de ... eşti încât "omiţi" să ne spui că Synecsul lucrează fără autorizaţie??? Că nu cred io că n-ai remarcat citind articolul din monitorul sau plagiatul meu mizerabil pentru care ar trebui să nu mai am loc la nici un ziar. şi culmea, mi-a venit şi o idee...o să mă duc zilnic să filmez lucrările care se defăşoară fără autorizaţie. ca să poţi afirma: stavri aservitul şi mizerabilul care a primit comandă, execută, linge, face drege...

Anonim spunea...

synecs nu e mai mult decat au fost dallas oil si altii de aceeasi teapa (era sa zic tzeapa)...doar ca astia noi vand gogosi imbracati la patru ace si cravata si stiu bine vorbi limba rusa...

reteta e simpla - iau ce e lichid de deasupra batalului, apoi dispar fara urma...nu stiu cum s-au lasat atrasi in asa ceva cei de la Soil A/S din Danemarca, oameni seriosi de altfel...

daca ai cauta pe net cum se remediaza batalurile de gudroane petroliere (caci despre asta e vorba aici), ai sa vezi ca pe astfel de mizerii nimeni nu indrazneste sa aplice desorbtia termica, intrucat conditia de baza pentru desorbtia termica este ca materialul tratat sa fie granular sau pelicular...ori gudroanele sunt un material pastos, foarte viscos, cu sulf cat cuprinde (nu ma mira ca APM nu se grabeste sa le dea permisele de mediu)...

...da' las' sa mai ia si rusii tzeapa...ca au de unde...

suspect cat de impartiala sunteti, asa, ca ziarist...

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece