Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

miercuri, 29 august 2007

O veste care m-a întristat

ULTIMA ORĂ: Senatorul PSD Antonie Iorgovan a fost internat de urgenţă la institutul Matei Balş. Bolnav de mai mult timp de cancer, Părintele Constituţiei se află sub tratament intensiv şi va pleca în curând la o clinică din Viena. Astăzi, Antonie Iorgovan a fost vizitat la spital de cel mai bun prieten al său, fostul preşedinte Ion Iliescu, şi de senatorul Şerban Nicolae.


Ştirea a fost difuzată de Antena 3 în urmă cu o jumătate de oră.

Îl cunosc bine pe profesorul Iorgovan şi pot să spun că este un politician care îmi place. Ştiu că este bolnav grav încă de vara trecută. A povestit, pe larg, despre boala sa într-una dintre emisiunile "Pe bune" realizată de Dragoş Vasilescu şi produsă de mine. Atunci a spuns o frază care mi-a rămas în memorie până astăzi şi pe care o spun tuturor celor care se plâng că nu au bani: "Poţi să ai toţi banii din lume, dar sănătatea nu o să o poţi cumpăra niciodată. Nu doresc nimănui să afle ce înseamnă asta. Eu am aflat pe pielea mea şi nu este deloc uşor să realizezi că nu eşti puternic".


Sper ca D.zeu să facă o minune şi Antonie Iorgovan să înfrângă cancerul. Ştiu că iubeşte viaţa şi pentru actele umanitare pe care le-a făcut de a lungul timpului să mai trăiască ceva timp de acum încolo pentru că oamenii săraci au nevoie de el.


Un comentariu:

Anonim spunea...

A murit!

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece