Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

marți, 28 august 2007

Cel mai bogat român

Dinu Patriciu a vândut, ieri, 75% din Rompetrol pentru 2,7 miliarde de dolari şi a devenit cel mai bogat român. Cumpărătorul este KazMunaiGaz, o companie petrolieră de stat din Kazahstan.

Un comentariu:

Anonim spunea...

E dat naibii Dinu... A respectat intocmai reteta succesului postdecembrist: cumperi ieftin, cu spaga la Avas, Apaps sau cum s-o mai fi numit de-a lungul timpului, si iti umpli buzunarele cu miliarde. De para, ca sa nu avem vreun dubiu... Inca o surla se cara in insulele virgine cu tot cu cont, de unde ne va ranji, alaturi de vantu. Halal tara, halal DNA... Ma duc sa-mi cumpar un Everves. Ca asa imi rezolv eu problemele de greata acuta.

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece