Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

sâmbătă, 4 august 2007

Ca să nu se mai chinuie proştii cu zvonurile


Dacă mă enervează ceva sunt zvonurile că am fost dată afară de la Telegraful şi Alpha . Şi pentru a pune punct zvonurilor voi publica demisia mea ca să înceteze lumea să se întrebe ce s-a întâmplat. Recunosc că în cele două luni cît am lucrat sub conducerea lui Zafiriadis&CO am mai avut câteva tentative de a renunţa. Dar mi-am dat seama că îi enervam mult mai mult din interior decât dacă aş fi plecat. Cel mai greu a fost să mă abţin să demisionez când după vizita ministrului Nicolăescu, şefii mei mi-au modificat articolul chiar înainte ca ziarul să plece la tipar publicând un material elogiativ la adresa "şefului" de la Sănătate. Nu i-a deranjat atunci că Nicolăescu se răstise la ziariştii prezenţi şi refuzase dialogul cu oamenii din curtea Spitalului Judeţean. Dar nu mai comentăm.... Asta e demisia mea....

3 comentarii:

Anonim spunea...

Este bine ca ti-ai publicat demisia pe blog pentru a inlatura zvonurile, insa la fel de bine ai demonstrat inca o data - daca mai era nevoie - cat de prost stai la capitolul limba romana. Mai precis, ai facut cea mai mare greseala a gramaticii, adica ai pus o mare virgula intre subiect si predicat (in caz ca nu-ti dai seama unde se regaseste eroarea, reciteste prima fraza din demisia ta). Si blogul, dar si comentariile tale postate aici sunt slabute, asa ca mai bine ti-ai gasi o alta ocupatie, ca in asta ai cam esuat.

Anonim spunea...

Anonimo(ule), dă-ne şi nouă legătura către pagina ta de blog, să-ţi vedem şi noi blogul. Poate eşti Pruteanu, de te pricepi aşa de bine la gramatica limbii române. Dar eu cred mai degraba că eşti o (un) mare dobitocă(oc).

În plus, văd că şi tu ai o ocupaţie al dracului de interesantă, care-ţi răpeşte tot timpul: să arunci cu noroi.

Cred că mai bine ţi-ai găsi tu o ocupaţie, că asta pe care o ai acum chiar e de kkt.

Şi mai am o întrebare la tine: care este marea greşeală a gamaticii ???
Uite, eu trăiesc în apă şi nu vorbeşte bine româneşte, învaţă-mă tu gramatica, că eu pune virgule aiurea, mănânc litere, etc.

Habar n-ai (anonimo-ule) de creierii tăi.

Diana Escu spunea...

Anonimule, virgula aia e pusa exact unde trebuie, pentru ca separa o constructie apozitionala de restul frazei, iar cuvantul "angajata" nu este verb, ci este substantiv provenit din verb la participiu. Asadar, inainte de a critica pe cineva mai pune mana si tu pe altceva, in afara de cocoselul tau (vezi ca asta e tot apozitie),de exemplu pe o gramatica a limbii romane ;). Bafta la studiu!

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece