Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

sâmbătă, 15 septembrie 2007

Revoltă?

Cică vineri după amiaza s-au înregistrat patru demisii în redacţia unui cotidian local. Mă întreb dacă sunt ultimele. Oricum la firma respectivă sunt mai mult şefi decât angajaţi şi cred că acum superiorii vor fi nevoţi să se coboare la plebe şi să înceapă să îşi rupă, iar, pantofiorii prin noroaiele Ploieştiului. Asta în cazul în care nu fac un casting şi nu mai găsesc 4-5 fraieri să accepte un salariu de mizerie contra futaiului la cap şi a lipsei de respect.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hehehe .... mai Cristinico ...

Ghici care e redactia cotidianului local. E la mintea ... popoului: Telegraful de ...ula mea, ca mi-e rusine sa zic de prahova, la o hartie zoiasa cum e aia.

Pai mai ziaristi locali de prahova, unde dracului ati mai vazut voi un ziar, care sa aibe siteul goooolllll ???

Si curcile va rad ... cu kuru (nu cu popoul).

N-am vazut ratati asa ... de multa vreme.


Hehehehe ....

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece