Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

vineri, 22 februarie 2008

Nico nu încurajează compozitorii anonimi

Recunosc că după ce prierenul meu Alin Radu nu s-a calificat în finala de la Eurovision nu m-am mai interesant de concurs. Totuşi, aseară am intrat pe siteul concursului şi stupoare....VH2 s-a retras din competiţie. Asta ar fi însemnat că Alin trebuie să fie în finală. Dar...nu va fi. Pentru că Nico le-a spus organizatorilor că va cânta doar piesa în duet cu Vlad Miriţă. Eu îmi menţin părerea că piesa lui Alin e mult mai bună ca "Pe o margine de lume". Dar ce să îi faci...Alin Radu nu e Andrei Tudor. Păcat, Nico! Ai reuşit ă îi dezamăgeşti pe toţi ploieştenii care ar fi dorit o echipă 100% ploieşteană în concurs. Dar eu sunt convinsă că veţi mai auzi de Alin Radu şi de muzica lui şi sper că îi va veni mintea la cap şi nu va mai compune piese pentru interpreţi care nu cred în talentul lui.
Bravo Alin şi aştept piesele noi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt sigura ca vom auzi de Alin cu proiecte viitoare!

Anonim spunea...

Nico se crede deja departe cu piesa lui Andrei Tudor...piesa lui Alin Radu a fost cu mult mai buna, dar cei din muzica romaneasca au bisericutza lor, si nu e drept ca cei mai tineri, cu mult talent, sa stea pe afara doar ca sa nu isi piarda ei locurile!

Anonim spunea...

http://www.andressa.ro/2008/03/lame-la-eurovision.html

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece