Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

joi, 17 ianuarie 2008

Bravo, Alin!

Tocmai am aflat o veste excelentă. Prietenul meu Alin Radu, unul dintre cei mai buni compozitori tineri pe care îi cunosc, a reuşit să se califice în finala concursului Eurovision.

Piesa lui este Fight For Life - muzica şi textul îi aparţin şi este interpretată de Nico.

Probabil că o să vă întrebaţi cine este Alin...Este un muzician talentat care lucrează ca sunetist la Alpha Tv şi este cel care mi-a compus melodia pentru genericul fostei mele emisiuni "Reţeta zilei". Este ploieştean şi cred că fiecare din voi, cei care citiţi acest post, ar trebui să îi votaţi piesa atunci când va avea loc finala.

Bafta Alin şi eu îţi promit că o să te votez mai ales că muzica ta este de un milion de ori mai frumoasă decât a lui Moga sau a lui Laurenţiu Duţă.

FELICITĂRI

5 comentarii:

Anonim spunea...

Il cunosc personal pe Alin si stiu ca este indragostit de muzica. Felicitari,Alin! Stiu ca in muzica numai talentele ajung departe,restul se pierd pe drum! Sincer sa fiu nu stiu ce cauta acest artist,pot sa spun,in circul acela de televiziune! Sincer,locul lui nu este acolo! Inca odata il felicit pe acest baiat de exceptie! Bravo Aline!

Dragosh spunea...

Felicitari "Sokate"! Bravo Alinut, super piesa. Tot Ploiestiul, si nu numai este alaturi de tine pentru ca...vorba unuia..."talentele se vad...nu se fabrica" Bafta multa si sa votati piesa "Fight for Life"!

Anonim spunea...

felicitari, bafta cat cuprinde!

Anonim spunea...

dupa cum se stie, cel putin in acest domeniu e greu sa ma combateti... melodia e draguta, mult peste altele, dar... nu e de Nico, in primul rand, ea poate mai mult. ritmul e al anilor 80, iar soundul de ritm turcesc-arab nu are ce cauta. eu nu vad ca aceasta piesa sa treaca in finala. norocul lui Nico e ca mai are o piesa in concurs. Pacat ca e lenta si nu va avea succes. oricum e penibil ca in competitie se afla compozitori straini, mai ales ca Eurovisionul e un concurs de compozitie si nu de interpretare. cum ar fi ca Romania sa castige cu o melodie a... altei tari??? dar... asta e.

Anonim spunea...

Nico e ea trecuta, nu melodia este de vina. Alin e un baiat minunat, foarte talentat, care e in stare sa riste totul pentru muzica sa pe care o iubeste atat de mult...go on, Aline! Esti bun!

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece