Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

vineri, 14 decembrie 2007

A venit iarna

Prima zăpadă mai serioasă a luat din nou prin surprindere autorităţile. Azi dimineaţă mi-a părut pentru prima oară rău că am insistat(prin zecile mele de materiale scrise în Telegraful de Prahova în perioada 2005-2006) să fie finalizată pasarela spre DN 72. Nevoită să ajung la 6.45 la Strejnic am făcut imprudenţa de a alege drumul peste pasarelă. A fost cea mai cruntă experienţă a mea ca şofer. Am urcat un pod pe care nu trecuse nici cea mai mică maşină de deszăpezire, care arăta ca un veritabil derdeluş. Cea mai mică manevră a maşinii o transforma într-o sanie şi mi-am promis că dacă scap din această experienţă să ocolesc pasarela de fiecare dată. Ajunsă la serviciu am găsit pe mail un comunicat al celor de la Primărie din care am aflat că peste 200 de tone de soluţie de deszăpezire fuseseră împrăştiate pe arterele principale din Ploieşti. Eu cred că cei de la firma care se ocupă de deszăpezirea oraşului ne cam iau de proşti. Pe Cantacuzino la ora 6.30 nu trecuse niciun utilaj de deszăpezire, nici pe pasarela spre DN72 şi nici pe Şoseaua Vestului.

Oricum m-am mai calmat între timp...Mai ales când am văzut că experienţa mea a fost o mică joacă pe lângă cea a şoferilor care au mers astăzi pe Autostrada Bucureşti-Ploieşti. Acolo nici măcar nu a fost organizată licitaţia pentru desemnarea firmei care să se ocupe de deszăpezire...

Aşa că...ar trebui să îmi cer scuze de la cei de la Consiliul Judeţean Prahova despre care am scris că au organizat licitaţia abia la sfârşitul lui noiembrie. Se poate şi mai rău!

Niciun comentariu:

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece