Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

duminică, 23 decembrie 2007

Vasilescu se intoarce?

Nu ştiu cum să îi spun...ştire sau bârfă... Oricum după mai multe discuţii cu diverşi cunoscuţi am aflat că foarte curând Dragoş Vasilescu se va întoarce la conducerea Alpha TV Ploieşti. Vestea este interesantă şi cred că va cam zgudui din temelii ceea ce se întâmplă în postul de televiziune de pe strada Mihai Eminescu.

A bon entendeur salut!

3 comentarii:

Anonim spunea...

VINE VASILESCU? O FI BINE,O FI RAU? DE CE SA FIE RAU? CA ASTIA ORICUM CICA SUNT DE TOT RAHATUL! O FI RAU CA VINE? NU CRED! ATUNCI ESTE BINE! SA CREDEM CA E BINE? CA ,CICA ASTA,VASILESCU ASTA,MAI STIE SI CEVA TELEVIZIUNE! DA CE PACAT! PACAT CA A PLECAT! DA CICA VINE! LASA SA VINA!
OMUL E BAZAT! PAI ATUNCI IL ASTEPTAM SA VINA! POATE NE UITAM SI NOI IARASI LA EMISIUNI LA ALPHA! PAI DA! ACUM AM INCHIS TELEVIZORUL! NU MA UIT PE ALPHA! E PREA AIUREA! MAI BINE MAI ASTEPT! HAI VASILESCU! ASTEPT...

Anonim spunea...

Dupa ce l-au facut aia si si-au batut joc de post, o fi prost daca vine!

Anonim spunea...

Nici cu Vasilescu nu era prea bine dar "astia" de acum sunt de-a dreptu' de ras. Am auzit ca sunt mai multi sefi decat angajati in prezent la AlphaTV Ploiesti. :)

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece