Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

vineri, 14 decembrie 2007

De câteva săptămâni am remarcat în săptămânalul Altphel reclama la un site care ar trebui să conţină informaţii din Prahova. Cum mă interesează tot ce apare nou pe piaţa din judeţ am accesat de câteva ori siteul PHonline şi nimic. SIteul nu există...Păi băieţi de ce să acceseze prahoveanul o pagină web care nu funcţionează?

Un comentariu:

Bibliotecaru spunea...

Iată de unde puteţi descărca şi discuta cele trei proiecte propuse pentru dezbatere de către ministerul învăţământului:
Lege privind Statutul Personalului Didactic (proiect aflat în dezbatere publică începând cu data de 17 decembrie 2007)
Articol nou Legea Învăţământului Superior (proiect aflat în dezbatere publică începând cu data de 17 decembrie 2007)
Articol nou Legea Învăţământului Preuniversitar (proiect de lege aflat în dezbatere publică începând cu data de 17 decembrie 2007)
AICI este locul de dezbatere.

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece