Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

joi, 31 mai 2007

Renuntati la prostitutie!!!

Astazi este o saptamana de cand am demisionat de la Telegraful de Prahova. Am inceput sa uit de stres, ma simt mult mai linistita, mai calma si simt ca viata mea incepe sa aiba un sens. Ma felicit ca am refuzat sa ma prostituez profesional si mi-e mila de colegii mei care au ramas, acceptand sa scrie la comanda sau sa dea articolelor nuantele dorite de sefi. Asta nu e presa, este prostitutie. Pacat ca ziarele locale sunt la discretia patronilor care nu fac altceva decat sa umileasca ziaristii. Redactorii nu ar trebui sa fie niste marionete care scriu materialele pe care si le doresc sefii, ci niste scriitori care povestesc exact ceea ce se intampla. Impartial si fara nuante!!!
Iar in final am un sfat pentru cei care au ramas: RENUNTATI CAT SE MAI POATE!
Lumea nu se termina in redactia de la Mihai Eminescu 7 , iar ce e dincolo de acel sediu este extraordinar de frumos.

3 comentarii:

Catalin Stavri spunea...

cu tot respectul pentru tine cristina, nu mi se pare corect sa faci astfel de dezvaluiri, si n-am destul timp sa motivez ceea ce spun. dar uite asa, o chestie mica: scriai de prostitutia de acolo, de la telegraful. pai bine, a durat ceva vreme de cand s-a schimbat conducerea, si totusi du de-abia saptamana asta ai plecat. pana acum, conform spuselor tale, inseamna ca si tu te-ai prostituat. mi-e greu sa cred ca in timpul sedintelor de sumar tu urlai "nu fac aia sau ailalta". au mai aparut si articole semnate de tine, oare cum le-ar fi acceptat sefii daca nu erau articole care te (citez din ce-ai scris) "prostituau profesional si mi-e mila de colegii mei care au ramas, acceptand sa scrie la comanda sau sa dea articolelor nuantele dorite de sefi". toate cele bune

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

Pentru ca eram considerata o apropiata a fostei conduceri mie nu mi s-a cerut sa fac un anumit material. Mi s-au pus bete in roti pentru a ma determina sa plec, ba mai mult am fost chemata la director care mi-a spus ca "oamenii ii cer sa ma dea afara". Cireasa de pe tort a fost materialul de la vizita ministrului Eugen Nicolaescu, material care a fost schimbat inainte de a fi trimis la tipar deoarece sefii au hotarat sa fie de bine. Chiar am facut scandal atunci si am cerut ca atunci cand se mai face asa ceva sa mi se scoata semnatura de pe text.
Oricum la cat am fost penalizata la salariu in ultimele doua luni nu pot sa spun ca am facut prostitutie...

Anonim spunea...

Ce este mai trist la ziarul ala este ca nu mai are nici un fel de conducere. Ma refer la conducerea editoriala.
Tudose nu a fost si nici nu este un ziarist si ca atare nu cred ca are nici in clin nici in maneca cu politica editoriala. Este doar un bun administrator de retea. Cica doar Arthur a ramas sa se mai amestece in tonul unor articole mai sensibile.

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece