Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

joi, 24 mai 2007

Politica incotro?

Astazi, in ultima mea zi de lucru la Telegraful de Prahova, m-am intalnit cu unul dintre politicienii locali care prin modul in care s-a comportat cat timp am colaborat unul cu celalalt si-a capatat respectul meu. O sa va dau ceva indicii ca sa nu va fie prea greu sa ghiciti... Este unul dintre parlamentarii care mi-au dovedit ca are coloana vertebrala, care a evitat sa accepte compromisurile si care a incercat sa schimbe ceva in politica prahoveana.

E drept ca a trebuit sa se recunoasca infrant de dinozaurii din mediul politic ploiestean, dar nu evita sa deranjeze atunci cand are ocazia.

La discutia de astazi mi-a dat impresia ca este un om foarte aproape de a fi invins de sistemul romanesc. Sper sa fie doar o impresie si sa ma fi inselat, si mai sper sa reziste si sa faca fata presiunilor pentru ca politica romaneasca are nevoie de astfel de politicieni.

Oricum politica de la noi, continua sa ma dezamageasca, si cu toate astea nu cred ca ma voi putea vindeca vreodata de acest microb.

Niciun comentariu:

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece