Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

marți, 29 mai 2007

Ce fain e in Romania!!!!!!!!!!!!!

Buna ziua,

Aceasta adresa de e-mail este destinata eventualelor sugestii sau reclamatii ale clientilor in legatura cu functionalitatea serviciului de Internet Banking oferit de banca noastra, Raiffeisen Online. Va anuntam ca Raiffeisen Romania este independenta de bancile Raiffeisen din strainatate si nu puteti vizualiza si efectua tranzactii.

Acesta este raspunsul primit de la una dintre bancile cu filiala in Romania. Pai si atunci de ce naiba ma chinui sa-mi deschid conturi la tot felul de banci, daca nu pot trimite bani din strainatate in tara in contul meu???
Acesta este unul dintre motivele pentru care o sa plec de tot din tara asta deosebit de frumoasa.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Papusa, la care pusca mea Rahat de ziar local lucrezi ???

Am auzit ca bagasi "dimisie" de la Tele Pana Mea... Acusi cu ce te ocupi ?

Ce presa locala ??? Unde vezi tu asta ???

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece