Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

marți, 20 mai 2008

Povestile lui Dorian

Colegul, Dorian Ardei pe care îl ştiţi de la Radio Prahova şi de la Prahova Tv este un adevărat prieten al animalelor. În urmă cu ceva zile, Dorian a salvat de la moarte un pui de vrăbiuţă. Ieşind la plimbare cu al său căţel a descoperit un puişor mititel pe alee. Şi ca un bun samaritean l-a salvat de la o moarte sigură adoptându-l. "Am un pui ve vrabie. de 3 zile şi îmi place sa cred ca daca a supravietuit pana acum va creste mare si sanatos si va putea zbura afara. Sunt stresat. in prima zi i-am dat seminte muiate in apa, asa mi-au zis de la cabinet veterinar. nu a mancat decat un tip de seminte - orez decorticat netratat. nu se gaseste decat in amestec asa ca stau si aleg .. ca bunicutza. a doua zi i-am dat si galbenus de ou fier. azi, a 3-a zi, am produs si viermisori. nu prea ii plac. a mancat unu-doi, nu mai stiu. e obraznic. ce nu-i place nu inghite. sunt stresat ca nu mananca suficient. penajul e dezvoltat d ejumate. inca mai are cas pe cioc. ii dau apa cu pipeta, poate prea mult de stres sa nu se deshidrateze. inprimele zile excrementele erau tari. acum sunt prea moi. nu mananca singur. îi dau cu degetele, il tin cu stanga si cu dreapta il rog sa ia in cioc. dimineata papa cel mai bine. peste zi e un nemernic. papa putin. se joaca cu stresul meu. spune-mi te rog daca ai ceva sfaturi si ce s-a intamplat cu puiul tau de vrabie" este unul dintre mesajele postate de amicul meu pe forumurile iubitorilor de animale.
Aşadar dacă vreţi un puişor de vrabie îl găsiţi la Dorian. Lăsaţi-mi un mesaj şi vă ajut să intraţi în legătură cu el.

Niciun comentariu:

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece