Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

luni, 5 mai 2008

Gata cu vacanţa

I'm back!
Gata cu vacanţa...Am avut mai multe zile libere de Sărbătorile de Paşte şi am preferat să le petrec doar cu familia mea. Mai ales că a fost şi ziua mea de naştere...(Mulţumesc celor care mi-au trimis sms-uri sau mailuri cu această ocazie şi "La mulţi ani" Aianei). Mi-am închis telefoanele, nu am intrat pe internet, iar la televizor m-am uitat doar la desene animate şi la filme siropoase. Frumoasă perspectivă nu-i aşa?
Eeeeee...Dar recunosc că spre finalul săptămânii m-am cam plictisit. Acum m-am întors la serviciu şi sunt pregătita pentru campania electorală. Nu de alta dar pe 7 mai îşi lansează liberalii candidaţii la locale, iar pe 9 mai vine rândul pesediştilor pentru prezentarea oficială a candidaţilor.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sarut mana, mami! Si de la mine ai cel mai cald LA MULTI ANI... din inima!

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece