Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

duminică, 13 aprilie 2008

Întâlnirea aşa-zişilor bloggeri

O prietenă m-a întrebat azi de ce nu mă duc la întâlnirea bloggerilor ploieşteni. M-a amuzat întrebarea ei pentru că mi se pare cam mult ca un grup de băieţi şmecheri să îşi intituleze sindrofia "întâlnirea bloggerilor ploieşteni". Nu am pretenţia că blogul meu este la fel de citit precum cel al lui Adrian Năstase sau al Elenei Udrea. Însă când ştiu că blogul meu este citit în mai toate birourile care contează din oraşul ăsta le urez colegilor de blogereală cât mai mulţi cititori.

Iar dacă vreţi să demonstraţi că sunteţi citiţi plimbaţi-vă pe la pc-urile amicilor sau duşmanilor şi observaţi câţi au salvată adresa blogului vostru la favorite!!!!

13 comentarii:

Anonim spunea...

Doamna Iancu este acida ca de obicei... ce sa zic? Ma bucur ca nu m-ai dezamagit nici de data asta, Cristinico mama! 'O prietena', n-ai idee cat ma onoreaza aceasta titulatura... mai ales atunci cand stiu ca nu sunt o prietena oarecare... Oricum, daca nu ne pot sari si nici ocoli, vor trebui sa ne infrunte la un moment dat, nu???

Autor spunea...

Nimeni nu ma are... offf... Cristina... imi spui tu ce sa fac ?? SUNT NEBUN DUPA TRAFIC!! :| ma ajuti tu? :))
Nu am nevoie de dusmani si amici sa ma aibe la favorite... eu scriu pt ca imi place sa scriu.

Anonim spunea...

Sorinele, lasa-neeeeeee, lasa-neeeeeeee... esti prea copil sa ma iau de tine:))

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

Si eu scriu tot pentru ca imi place sa scriu. Iar blogul meu este printre cele mai vechi din Ploiesti. Data viitoare cand organizezi astfel de intalniri pune-i sa plateasca inainte o consumatie minima. Asa poate ca vor participa. :P

Autor spunea...

In afara de baietii de la monitorul restul au venit draga Cristina... Nu statea intalnirea in ei... Nu stiu cum sa-ti explic... am vrut o intalnire de bloggeri. Ma bucur ca e vechi blogul, dar daca citeai puteai sa dai mail, comment... sau chiar sa vii acolo. Lucru care nu l-ai facut. Asa ca ciocu mic, nu te mai oftica ca nu te-am invitat ofişăl... Adica... Eu habar nu am cine esti. Am vazut decat o discutie a ta cu stavri... si m-am convins de cateva lucruri. Dar... na... oamenii se mai inseala...
oare?

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

wow...nu stiai cine sunt? la 17 ani ai putea sa inveti mai bine sa minti! sa-ti aduc aminte de comentariul anonim pe care mi l-ai lasat la postul cu eurovisionul?

Autor spunea...

hmm... scuze, probabil era scris ceva in graba... ar fii trebuit sa stii ca am scris de eurovision pe tot parcursul si mai in masura sa-ti dea un comentariu de genul... nu era nimeni. Am zis dinainte ca o castige nico fara sa am pile la tvr... oare chiar asa de bun sa fiu? pacat ca n-am talent... si da... nu te cunosc, nu te-am vazut in viata mea sincer si nu am vorbit in viata mea cu tine :|

Anonim spunea...

Vai, Sorine...cat de penibil esti... pe tine nu te vede Razvan??? Sau pe prieteni ii scuza de penibilism???

The FwoRD spunea...

Aiana , penibil mi se pare sa ai pretentia sa te stie tot ploiestiu cand in realitate esti o anonima..

Anonim spunea...

Daca eram o anonima, nu v-ati fi agitat atata...se pare ca te contrazici singur, Razvanele mamica... asta este, se mai intampla... Sa auzim de bine! Eu oricum am cedat prima(stii tu vorba din popor)... eu incetez razboaiele

Anonim spunea...

nu vorbeam de tine , vorbeam de supervaizăru tau . Daca vrei neaparat reformulez : Penibil mi se pare ca cineva sa aiba pretentia sa fie stiut de tot ploiestiu cand in realitate e un anonim ! Acu ai priceput ?

Anonim spunea...

oricum pricepusem... asa cum spuneam, eu am intins mana si am incetat razboiul care, ca si in cazul vostru, nu imi apartine... o zi buna!

Anonim spunea...

http://aianadinu.blogspot.com/2008/04/hai-sa-dam-mana-cu-mana.html ... astept reactii si dovezi de maturitate

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece