Pe toţi cititorii acestui blog, vă invit să accesaţi pagina:

http://www.cristinaiancu.ro

noul blog programat de dragul meu soţ!

Chiar ştie ce face!

miercuri, 14 noiembrie 2007

Strasbourg/PE


Sunt la Strasbourg şi tocmai ce am descoperit ce înseamnă să fii jurnalist într-o instituţie civilizată. Serviciul de presă de aici este uriaş, peste tot sunt faxuri, imprimante, copiatoare, legături, telefonice. În plus toată clădirea beneficiază de reţea wirelless free. Mai multe amănunte vă dau când ajung acasă.

4 comentarii:

MAX spunea...

Vezi sa nu sune un fost patron la Strasbourg, ca sa le ceara alora sa te dea afara...:))

P.S. Parca respira alt aer jurnalistii occidentali, nu-i asa ?

Anonim spunea...

Am o problemă. Toată lumea îmi laudă sistemul instituţional şi organizaţional concertat în Parlamentul Europeam. Eu nu am nici cea mai vagă idee despre ceea ce se întâmplă acolo. Poate juranlistul Cristina-Nicoleta Iancu să facă un articol despre cum funcţionează Parlamentul European? Nu ce face el, ci cum funcţionează efectiv, rotiţele care stau ascunse în spatele capacului de vizitare. Poate chiar postarea viitoare de pe blog?

Anonim spunea...

Cristina dragă,

FELICITĂRI DIN INIMA. Ai reuşit ce nici un kknar de se dă' ziarist prin Ploieşti nu putură. Şi vreau să menţionez expres doi dintre "ziariţii" Ploieştiului: Fido şi Stavri, care te luau la "per-pules" astă vară. pe "bloagele" lor, că descoperiseră analfabeţii blogul.

Sigur ... ştim noi de ce faceau asta ... când mă gândesc unde lucrează Stavrete şi de unde-şi lua Fido mălaiul .... :)).

Vezi cum nu mor caii când vor câinii?

Bravos ţie, felicitări, şi vezi-ţi de treaba ta, jurnalistă dragă.

Ma bucur de reuşita ta de a merge la Strasbourg/PE, şi dacă cumva ai luat mai multe tichete de parcare, dă-i unul şi lui Stavrete, poate-şi bagă bicicleta acolo ... să nu mai plătească, că văd că are o mare problema cu parcarea, şi în Ploieşti (cu miliţia) şi îl freca grija şi de Bruxelles ... :))

Profit de acest post pe un blog foarte citit de "jurnaliţii" ploieşteni, să-i invit să-şi termine studiile, pe la seral, pe la fără frecvenţă, că în ziua de azi, dacă ai bani, indiferent de cât de prost eşti, poţi termina un liceu. Iar după ce şi-au terminat cele 'douăşpe clase, poate le mai vine mintea la cap şi înţeleg care-i diferenţa dintre un jurnalist şi-un kknar.

P.S. Numai pentru "jurnaliţi" ploieşteni, am folosit următoarele abrevieri:

1. kknar = căcănar
2. ziariţii = explicaţia o găsiţi pe blogul lui Stavri.
3. Pentru cei care au prigonit-o pe Cristina, când îi era foarte greu:
2 + 2 = 4, chiar dacă te dai grec.

Anonim spunea...

hmm la descriere scrie ``trebuie sa ma credeti pe cuvant si la ploiesti pamantul se invarte... ma uitam la ceea ce este postat in noiembrie...si nu prea vad informatii depsre ploiesti...ma uitam la pozele cu strasbourg si mi`a atras atentia comentariul pozei cu bicicleta !si la ploiesti se circula cu bicicleta doar k nu sunt conditii pentru asa ceva! niste piste facute pe bulevard din care sigur si-au luat bani altii pff... in felu asta nu incurajam cu nimic utilizarea de mijloace de transport alternative.Daca te plimbi cu bicicleta prin centrul orasului,treci prin parcul din fata primariei s`ar putea sa te trezesti cu un avertisment ,poate chiar amenda din parte politistilor comunitari!de ce??asta nu se stie!ti se spune pe un ton superion o lege din nu stiu ce an un alineat si mai stiu eu ....trist

Melodia mea de suflet-Florin Chilian Zece